BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 23, 2010

DoAkAn pAk NgAh Ku.....


ni ada lah pak ngah & mak ngah aku yang paling aku sayang...dorg adalah antara sedara2 aku yang aku sayang sgt2!!!dari dulu sampai la sekarang...aku dah menganggap kedua2 nya seperti ayah dan juga ibu ku....even aku nak masuk uniten pada awalnyer pun..dye yang bawak aku utk tgok2 uniten kat muadzam tue..b4 registration pada minggu yang seterusnya...tapi pada raya tahun lepas..dye di sahkan ada cancer paru2...dan ianya telah pun masuk ke stage yang ke-3...huhuhuh...ada sekali tu aku pernah teman dye pg buat kimo kat hospital...katanyer tak sakit...tapi bila esok nya..dyer mulai lemah..aku tahu yang dye sangat2 sakit...tapi dyer kuat kan dirinya...untk menghadapi hari hari esok dengan tenang...mak ngah aku yang setia menemani pak ngah kemana dye pergi...apa yang dyer idam kan..semua nyer mak ngah aku yang uruskan..alhamdullillah pak ngah dan mak ngah sampai juga ke tanah suci untuk mengerjakan ibadah haji pada tahun lepas...akhirnya impian diorang tercapai utk kesana...tapi aku jadi sedih bila... tgok pak ngah aku...makin hari makin kurus...huuhhu... sampai kan kadang2 nak makan pun dye tak lalu...aku cuma dapat doakan dye akan kembali ceria seperti dulu...agar kami dapat pergi melancong sana sini bersama...kalau time aku cuti tu...pasti dye akan call...jom ikut...kte pergi kedah la..perak la..terengganu la..penang la..sbb family kami mmg suka pg jalan2...tapi bila dye...dah sakit ni...bila berjalan ckit pun dye dah mengadu sakit...penat...tak larat....uhhuuhhu...


YA ALLAH YA TUHAN KU....

semoga kau sembuh kan lah penyakit

pak ngah ku ini ya ALLAH...

dan jauh kan lah keluarga kami

dari segala masaalah serta duka nestapa YA ALLAH...

sesungguh nya kau lah yang maha berkuasa di dunia mu ini..


YA TUHANKU

aminn.....

0 comments: